Powiedziała, że ​​przez lata ludzie wyrażali zamieszanie, które identyfikuje zarówno jako Żydówka, jak i scjentolog.

„Myślę, że jest dużo zamieszania, gdy ludzie słyszą słowo „religia” – natychmiast słyszysz, że modlę się do L. Rona Hubbarda” – powiedziała. „Uczę się tego, chodzę na zajęcia i to jest zakres tego, i to pomogło mi pozostać skoncentrowanym. Nie znam wszystkich odpowiedzi. Kiedy potrzebowałem kogoś, było to miejsce, w którym mogłem uzyskać odpowiedzi.

Podobnie jak inni wybitni scjentolodzy – niektórzy, tacy jak aktorka Jenna Elfman, są wymienieni w „Fearless” jako pierwsi zwolennicy pani Minkoff – projektantka odnosi się do tego, co uważała za „przerażającą dezinformację” na temat kościoła i jego systemu wierzeń, co uważa „bardziej za filozofię samodoskonalenia”.

Ale jej zainteresowanie samodoskonaleniem jest również jednym z powodów istnienia jej książki, z zapewnieniami takimi jak: „Strach można przezwyciężyć. Masz moc, by podjąć działanie”.

Z biegiem lat Minkoff wkroczyła w świat przedsiębiorczości, stopniowo identyfikując się bardziej jako kobieta biznesu niż kobieta w modzie – rodzaj kobiety, która nasyca swoją twardą miłość „prawdziwą rozmowę” słownictwem ze szkoły biznesowej i pewnością siebie Girlboss .

Prowadzi podcast „Superwomen”, wywiad z gośćmi takimi jak Jessica Alba i Barbara Corcoran, a w 2018 roku współtworzyła sieć właścicieli firm o nazwie Female Founder Collective. Kiedyś próbowała, bezskutecznie, jak pisze w swojej książce, stworzyć etykietę do stemplowania produktów wykonanych przez kobiety, inspirowaną tymi, które certyfikują produkty jako wolne od okrucieństwa lub ekologiczne. W 2018 roku wypuściła również kampanię reklamową dotyczącą wzmocnienia pozycji kobiet, w której wystąpiły organizatorki Marszu Kobiet, aktorka Zosia Mamet, była prezenterka Fox News Gretchen Carlson oraz, co było wówczas dość kontrowersyjne, Melissa DeRosa, główna doradczyni gubernatora Andrew Cuomo .