Jak wygląda proces pisania piosenek do „Central Park”?

KATE ANDERSON Naszym zadaniem, szczególnie w pierwszym sezonie, było ustawienie głosu w serialu. [Along with] niektórzy z wczesnych pisarzy gościnnych, artyści tacy jak Sara Bareilles, Meghan Trainor i Cyndi Lauper, wszyscy nadaliśmy ton, komicznie i lirycznie.

ELYSSA SAMSEL W drugim sezonie dali nam scenariusz lub zarys i pozwolili nam dowiedzieć się, jaki będzie haczyk w piosence. Zawsze staramy się, aby nasz haczyk był czymś, co przenosi nas z punktu A do punktu C, tak abyśmy mogli wciągnąć w piosenkę jak najwięcej fabuły, bez względu na to, czy otrzymamy scenariusz, akapit, czy po prostu piosenka tutaj.

Dołącz do reportera teatralnego Times, Michaela Paulsona, w rozmowie z Lin-Manuelem Mirandą, obejrzyj występ Szekspira w parku i nie tylko, gdy odkrywamy oznaki nadziei w zmienionym mieście. Przez rok serial „Poza sceną” śledził teatr przez zamknięcie. Teraz patrzymy na jego odbicie.

Czy są postacie, których pisanie sprawia najwięcej frajdy?

ANDERSON Naszym osobistym faworytem pod względem po prostu głupoty jest Elwood [voiced by Rory O’Malley]. Ma w sobie ten bardzo optymistyczny, dziecinny cud.

SAMSEL Obsada przekracza nasze najśmielsze marzenia. Możesz sobie wyobrazić te słowa w ustach Daveeda Diggsa, Kathryn Hahn lub anielskim głosie Lesliego Odoma Jr. Dobrze jest mieć je jako muzy.

Kristen Bell, która grała w zeszłym sezonie córkę rodziny Molly, była jednym z kilku białych aktorów w branży animacji, którzy zrezygnował od wyrazistych postaci kolorowych w zeszłym roku. Została zastąpiona przez Emmy Raver-Lampman — czego mogą się po niej spodziewać widzowie?

SAMSEL Jest jedna piosenka w odcinku 203 zatytułowana „Trying Too Hard” i to wszystko Emmy, a ona była niesamowita.