Mianowanie Valkyrae, pierwszej właścicielki firmy, jest również potwierdzeniem rosnącego wpływu kobiet-graczy, które według Statista stanowią obecnie prawie 41 procent użytkowników gier wideo w Stanach Zjednoczonych.

„Moje dziewczyny i ja gramy w gry wideo odkąd skończyliśmy 6 lat” – powiedziała Valkyrae. „Nie chodzi o to, że grające kobiety są nowe. Nowością jest to, że jesteśmy teraz bardziej widoczni ”.

W wywiadzie dla Zoom w zeszłym miesiącu, Valkyrae wciąż nie mogła się doczekać zmiany tytułu. „Tak, najwyraźniej w jakiś sposób jestem współwłaścicielem 100 Thieves, co jest szalone” – powiedziała, błyskając zębatym uśmiechem, który jest dobrze znany jej fanom.

Siedziała w swoim zwykłym miejscu: białym ergonomicznym fotelu do gier firmy Mavix, przed 27-calowym monitorem do gier HP Omen w sypialni swojego nowego, nowoczesnego domu na obrzeżach Beverly Hills. Jej niebieskie okulary i duże słuchawki bezprzewodowe sprawiały, że przypominała kontrolera ruchu lotniczego, którego zadaniem jest zarządzanie niekończącą się transmisją na żywo.

„Zaczęłam streamować, gdy miałam 23 lata i po prostu nie przestałam” – powiedziała. „Robię to codziennie od lat”.

Kobiety takie jak Valkyrae i Pokimane, 24-letnia kanadyjsko-marokańska streamerka z ponad siedmioma milionami obserwujących na Twitchu, są częścią nowej generacji znanych kobiet-graczy, które mają ślad kulturowy rywalizujący z hollywoodzkimi aktorkami i zawodowymi sportowcami. wśród Gen Z.